فقط تو

با کسی باش که “تو” را بخواهد

نه کسی که تو را “هم” بخواهد



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:34---17 آذر 1393
ﺁﻗﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺳﺮ ﻇﻬﺮ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻮﺍ ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ
ﺳﺮﺩﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﺩﯾﺪﯾﻢ 4 ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻧﺪ
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺑﻪ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻤﻮﺷﻮﻥ ؟
ﺑﺎﺑﺎ ﻫﻢ ﺯﺩ ﺭﻭ ﺗﺮﻣﺰ ﮔﻔﺖ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯾﺪ ...
ﺁﺩﺭﺳﺸﻮﻥ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺟﺎ ﻧﻤﯿﺸﯿﻢ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺭ ﺳﻤﺖ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ |:
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﮐﺖ O_O
ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ .....

ﺍﻻﻥ 4 ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﺍﻡ .....
ﭼﻪ ﺷﻮﮎ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﻮﺩ :|
پاسخ:خخخخخخخخخاز دست تو ......وای ذوق مرگ شدم اسمتو دیدم ممنون ترلانی عزیز


مونا و محمد
ساعت13:38---1 مهر 1393
*******آپم*******

پیچک می شـــوم وحشـــی …!
.
می پیچـــم به پـــر و پای ثانیه هایت
تا حتی نتـــوانی لحظه ای ،
.
.
.
.
.
بی مــــــن “بــــودن” را زندگی کنـــی !!!


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت12:32---27 شهريور 1393
چقد دردناک
پاسخ:اره دردناكه و متاسفانه واقعي....


نیلوفر
ساعت23:24---20 شهريور 1393
بیا تا برایت بگویم....

که تنهایی من تا چه اندازه بزرگ است !

به قدری که در آن تمام گریه ها و دلتنگی ها و حس نبودنت را جای دهم .

تا اندازه ای که بر اتفاقات تلخی که بر من گذشت - و می گذرد- لبخند بزنم .

فقط لبخند بزنم و فرودهم بغضی را که دیریست گلویم را می فشارد .

این روزها خوش که نه ، فقط می گذرد .

وقت بهانه است ، من خودم را تلف می کنم .

دیگر وقت آنکه گلایه کنم گذشته است . تنها نگاه می کنم .

نگاه می کنم به جای خالی خیلی چیزها....
سلام عزیزم خوشحال میشم به منم سربزنید
پاسخ:سلام ممنون باشه ميام


مونا و محمد
ساعت16:16---19 شهريور 1393
اسم هرزگـــــــی های مـــردان شد


"روشــــــنفکـــــری‏"‏



و اسم اشتباهــــات عاشقــــانه زنـــــان شد



"فاحشـــــــــگی‏"‏



وزن ها تنها سکــــوت کردند و بخشیـــدند


چه دنیــــای تیــــــره ای
****آپم این اپم فرق داره عکس های مسافرتمه *****
پاسخ:ممنونم اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 22:57 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.